Najčastejšie otázky pred nákupom?

Pokúsili sme sa zhrnúť najčastejšie otázky, ktoré predchádza Vašej objednávke. Nepredávame len nábytok, ale pocit domova... Radi Vás prijmeme ako člena rodiny nábytku ENO.

1 / Je možné si tovar pred objednaním niekde prehliadnuť?

Áno, tovar si môžete pozrieť v našej predajni o výmere 1200 m², a to vo Bzenci - ulici Priemyselná 1571.

Prioritou je pre nás mať na predajni "novinky" aj stálu ponuku a tiež najpredávanejšie nábytok, ale nemožno mať vystavené všetko z ponuky na internetovom obchode. Vďaka tomu, že sme nábytok videli na vlastné oči, môžeme Vám vždy pomôcť s výberom, čo je pre Vás príjemnejšie pri kúpe nábytku.

Tovar na predajni obmieňame a ponuka sa na predajni môže denne meniť... Preto Vás prosíme, aby ste v prípade záujmu návštevy predajne kontaktovali našich predajcov telefonicky alebo prostredníctvom mailu, či Vami požadovaný tovar sa nachádza na predajni.

2 / Je ponúkaný tovar skutočne kvalitné?

V tomto ohľade sa snažíme dodržiavať najprísnejšie merítka kvality. Nesnažíme sa predávať tovar za akúkoľvek cenu, ale z ponúkaného tovaru si vyberáme a s výrobcami spolupracujeme už niekoľko rokov. Vďaka dlhodobej spolupráci Vás môžeme informovať o aktuálnych zmenách u výrobcu.

3 / Zodpovedajú fotky tovar skutočnosti?

U ponúkaného tovaru sa snažíme o čo najvernejší vyobrazenia, a preto všetok nami ponúkaný sortiment zodpovedá skutočnosti.

4 / Zasielame vzorkovník poťahových látok?

Pre lepšiu predstavu Vám zašleme vybraný poťahový materiál - latky@nabytek-eno.cz. Lepšie tak zhodnotíte farbu, štruktúru a prevedenie poťahového materiálu. Radi Vám poradí, či je pre Vás poťahový materiál vhodný v prípade domácich maznáčikov alebo detí!!

5 / Dodacie lehoty?

Dodacia lehota je uvedená u každého tovaru. Dodacia lehota je len orientačná - spravidla dôjde k doručenie skôr, ale vďaka objednanie na zákazku môže dôjsť aj k predĺženiu lehoty. Vždy je o tomto stave predĺženie lehoty zákazník informovaný.

Zákazník môže využiť osobného odberu a tovar si tak vyzdvihnúť v našom centrálnom sklade vo Bzenci v ulici Dělnická 414 (okr. Hodonín), avšak po predchádzajúcej dohode s pánom Kučerom.

SKLADOM - tovar je Vám doručený max. Do 14 dní v závislosti od vzdialenosti - všetko sa snažíme dodať k Vašej spokojnosti.

Dodanie 1-3 týždne - tovar nemáme na sklade, ale je skladom u výrobcu. Vďaka tomu sme schopní dodať tovar do 3. týždňov.

Dodanie 2-4 týždne - tovar nemáme na sklade, ale je skladom u výrobcu. Vďaka tomu sme schopní dodať tovar do 4. týždňov.

Dodanie 4-6 týždňov - táto lehota sa vzťahuje na tovar, ktorý sa následne posiela výrobcovia a je zadané do výroby. Dodacia lehota je spravidla 4-6 týždňov, ale môže dôjsť k predĺženiu lehoty až na 8. týždňov, vďaka výpadku poťahového materiálu, dôležitých komponentov na výrobu a letných dovoleniek zamestnancov. Dodanie tovaru je spravidla cca 5 týždeň.

Dodanie 4-6 týždňov (max. 10 týždňov) - táto lehota sa vzťahuje na tovar, ktorý sa následne posiela výrobcovia a je zadané do výroby. Dodacia lehota je spravidla 6 týždňov, ale môže dôjsť k predĺženiu lehoty až na 10. týždňov, vďaka výpadku poťahového materiálu, dôležitých komponentov na výrobu a letných dovoleniek zamestnancov.

Dodanie v období preklenutie kalendárneho roka - k zmene dodacie lehoty môže dôjsť v období preklenutie kalendárneho roka alebo po uzavretí objednávok. Teda objednávka vykonaná v decembri bude braná ako objednávka vykonaná v januári a bude tak začínať beh jej lehoty, pretože dochádza k zastaveniu dodávok tovaru od výrobcov. Dodacia lehota bude vždy oznámená zákazníkovi.

6 / Ako je to s dopravou?

Dopravu zabezpečujeme po celej Českej republike vlastnými autami. Viac o spôsoboch dopravy.

Ak je pri tovare DOPRAVA ZADARMO je doprava zadarmo.

V prípade, že je doprava účtovaná, tak sa cena dopravy odvíja od ceny objednávky:

1) ak je objednávka do 10.000,- tak doprava činí 500,-

2) ak je objednávka nad 10.000,- tak doprava činí 600,-

Dispečer kontaktuje zákazníka cca 2-3 dni pred dodaním tovaru a informuje zákazníka o jeho dodaní. Vodič je so zákazníkom celý deň v kontakte a pol hodinu alebo hodinu pred príchodom telefonicky kontaktuje zákazníka.

Dopravou sa rozumie, že dopravca prepraví vec (tovar) z určitého miesta (miesto odoslania) do určitého iného miesta (miesto určenia), a nie je tým myslený výnos objednaného tovaru.

7 / Tovar a prepravná služba?

Spokojný zákazník je naša prednosť a vďaka tomu máme vlastný vozový park, a tým predchádzame možným problémom s poškodením tovaru. Nábytok je veľmi náchylný na poškodenie - poškriabaniu alebo pretrhnutiu pot. materiálu alebo poškodenie hrán u rohov - dokáže dosť zamrzet a následne riešiť s prepravcom reklamáciu. Vodiči nábytku ENO majú skúsenosti s rozvozom a výnosom tovaru, takže všetko budete mať doma v poriadku.

Prepravnou službou posielame len tovar, ktorý nie je náročné na poškodenie. Ak zvolíte v objednávke formu dopravy prepravnú službu a nebude vhodná - kolega Vás bude informovať, nech prechádzame následným ťažkostiam.

8 / Výnos a montáž?  

Výnos tovaru zabezpečujeme, ale je potrebná predchádzajúca domluva alebo špecifikácie v poznámke v objednávke, pretože jazdí len 1 vodič. Všetko dokážeme doriešiť podľa vašich požiadavkám a k Vašej spokojnosti.

Montáž zabezpečujeme len podľa predošlej dohody. Kontaktujte nás s Vašimi požiadavkami.

9 / Platenie preddavkov a platba?

Na našom internetovom obchode nepožadujeme žiadnu zálohu, celú čiastku hradí zákazník, až pri prevzatí tovaru vodičovi. Viac o spôsoboch platby.

Preferujeme platbu pri prevzatí tovaru v hotovosti alebo platobnou kartou, ale ak požadujete platbu prevodom postačí všetko zadať v objednávke.

Spolupracujeme so spoločnosťami, ktoré Vám pomôžu mať tovar aj na splátky, a to Home credit a Cofidis, ako na internete tak aj v našej predajni. Všetko je veľmi jednoduché a rýchle z pohodlia domova.

Ďalej Vám pomôžeme aj s nákupom prostredníctvom FKSP. Postačí nás len informovať a všetko doriešime k Vašej spokojnosti.

10 / Môžem objednaný tovar vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia?

Na dodaný tovar sa skutočne vzťahuje 14 denná ochranná lehota, v ktorej máte nárok tovaru bez udania dôvodov nepoškodený a v originálnom balení vrátiť späť a požadovať vrátenie peňazí vo výške plnenia ceny tovaru. Dopravné a ďalšie náklady spojené s realizáciou objednávky sú na ťarchu zákazníka.

11 / Reklamácia?

Spokojnosť zákazníkov staviame nadovšetko, preto prípadné reklamácie snažíme riešiť u zákazníkov podľa charakteru reklamácie, čo je pre zákazníka veľmi príjemné, nenákladné a bezstarostné. Postačí iba vyplniť REKLAMAČNÝ LIST a foto dokumentáciu zaslať na mail reklamace@nabytek-eno.cz.

Ak máte nejaké otázky - neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom. Radi Vám všetko ujasníme.

Menu
Česky