Najčastejšie otázky????
Pokúsili sme sa zhrnúť najčastejšie otázky, ktoré predchádza Vašej objednávke. Nepredávame len nábytok, ale pocit domova... Radi Vás prijmeme ako člena rodiny nábytku ENO.
Je možné si tovar před objednaním nikde pozrieť?
Áno, tovar si môžete pozrieť v našej predajni o výmere 1200 m², a to vo Bzenci - ulici Priemyselná 1571.
Prioritou je pre nás mať na predajniach "novinky" aj stálu ponuku a tiež tzn. najpredávanejší nábytok, ale nemožno mať vystavené všetko z ponuky na internetovom obchode. Vďaka tomu, že sme nábytok videli na vlastné oči, môžeme Vám vždy pomôcť s výberom, čo je pre Vás príjemnejšie pri kúpe nábytku.
Tovar stále obmieňame a snažíme sa o rozličnú ponuku v jednotlivých predajniach. Preto Vás prosíme, aby ste v prípade záujmu návštevy našich predajní kontaktovali naše predajce telefonicky alebo prostredníctvom mailu, či Vami požadovaný tovar sa nachádza na predajni.
Je ponúkaný tovar skutočne kvalitný?
V tomto ohľade sa snažíme dodržiavať najprísnejšie merítka kvality. Nesnažíme sa predávať tovar za akúkoľvek cenu, ale z ponúkaného tovaru si vyberáme a s výrobcami spolupracujeme už niekoľko rokov. Vďaka dlhodobej spolupráci Vás môžeme informovať o aktuálnych zmenách u výrobcu - nový tovar, poťahový materiál atď.
Zodpovedajú fotky tovar skutočnosti?
U ponúkaného tovaru sa snažíme o čo najvernejší vyobrazenia, a preto všetok nami ponúkaný sortiment zodpovedá skutočnosti.
Zasielame vzorkovnám poťahových látok?
Pre lepšiu predstavu Vám zašleme vybraný poťahový materiál - latky@nabytek-eno.cz. Lepšie tak zhodnotíte farbu, štruktúru a prevedenie poťahového materiálu. Radi Vám poradí, či je pre Vás poťahový materiál vhodný v prípade domácich maznáčikov alebo detí!!
Dodacie lehoty?
Dodacia lehota je uvedená pri každom tovare. Dodacia lehota je len orientačná - spravidla dôjde k doručeniu skôr, ale vďaka objednanie na zákazku môže dôjsť k predĺženiu lehoty. Vždy je o tomto stave predĺženie lehoty zákazník informovaný.
Zákazník môže využiť OSOBNÉHO ODBERU a tovar si tak vyzdvihnúť v našom centrálnom sklade v Bzenci v ulici Robotnícka 414 (okr. Hodonín), avšak po predchádzajúcej dohode s pánom Kučerom - 777/311 356.
1) SKLADOM - tovar je Vám doručený max. do 14 dní v závislosti od vzdialenosti - všetko sa snažíme dodať k Vašej spokojnosti.
2) Dodanie 1-3 týždne - tovar nemáme na sklade, ale je skladom u výrobcu. Vďaka tomu sme schopní dodať tovar do 3. týždňov.
3) Dodanie 2-4 týždne - tovar nemáme na sklade, ale je skladom u výrobcu. Vďaka tomu sme schopní dodať tovar do 4. týždňov.
4) Dodanie 2-6 týždňov - tato lehota sa vzťahuje na tovar, ktorý sa následne posiela výrobcovia a je zadané do výroby. Dodacia lehota je spravidla 2-6 týždňov, ale môže dôjsť k predĺženiu lehoty až na 8. týždňov, vďaka výpadku pot. materiálu, dôležitých komponentov na výrobu a letných dovolenek zamestnanců. Dodanie tovaru je spravidla cca 4 týždeň.
5) Dodanie v období preklenutie kalendárneho roka - k zmene dodacej lehoty môže dôjsť v období preklenutie kalendárneho roka - objednávka vykonaná v decembri bude braná ako objednávka vykonaná v januári a bude tak začínať beh jej lehoty, pretože dochádza k zastaveniu dodávok tovaru od výrobcov. Dodacia lehota bude oznámená vždy zákazníkovi a taky bude na hlavnej stránke www.nabytok-eno.sk – AKTUÁLNE INFORMÁCIE.
Jako je to s dopravou??
Dopravu zaisťujeme po celej Slovenskej republike vlastnými autami. Ak je pri tovare DOPRAVA ZADARMO je doprava zadarmo v prípade, že je doprava účtovaná, tak sa cena dopravy odvíja od ceny objednávky:
1) ak je objednávka do ,- tak doprava činí 12 eur
2) ak je objednávka nad ,- tak doprava činí 25 eur
Dispečer kontaktuje zákazníka cca 2-3 dni pred dodaním tovaru a dohaduje sa na doprave. Vodič je so zákazníkom celý deň v kontakte a pol hodinu alebo hodinu pred príchodom telefonicky kontaktuje zákazníka.
Dopravou sa rozumie, že dopravca prepraví vec (tovar) z určitého miesta (miesto odoslania) do určitého iného miesta (miesto určenia), a nie je tým myslený výnos objednaného tovaru.
Tovar a prepravná služba?
Spokojný zákazník je naša prednosť a vďaka tomu máme vlastný vozový park, a tým predchádzame možným problémom s poškodením tovaru. Nábytok je veľmi náchylný na poškodenie - poškriabanie alebo pretrhnutiu pot. materiálu alebo poškodenie hrán u rohov - dokáže dosť zamrzieť a následne riešiť s prepravcom reklamáciu. Vodiči nábytku ENO majú skúsenosti s rozvozom a výnosom tovar, takže všetko budete mať doma v poriadku.
Prepravnou službou posielame iba tovar, ktorý nie je náročné na poškodenie. Ak zvolíte v objednávke formu dopravy prepravnú službu a nebude vhodná - kolega Vás bude informovať, nech prechádzame následným ťažkostiam.
Výnos a montáž?
Výnos tovaru zabezpečujeme, ale je nutná predošlej dohode alebo špecifikácie v poznámke v objednávke, pretože jazdí iba 1 vodič. Všetko dokážeme doriešiť podľa vašich požiadavkám ak Vašej spokojnosti.
Montáž zabezpečujeme iba podľa predošlej dohody. Kontaktujte nás s vašimi požiadavkami.
Platenie preddavkov a platba?
Na našom internetovom obchode je nutná žiadna záloha, celú sumu hradí zákazník, až při prevzatí tovaru vodičovi.
Preferujeme platbu pri prevzatí tovaru, ale ak požadujete platbu prevodom postačí nás informovať alebo špecifikovať do poznámky u objednávky.
Spolupracujeme se spoločnosťou, ktorá Vám pomôže mať tovar aj na splátky, a to Home credit, iba na našom internetovom obchode v našich predajniach nelze tovar na splátky uplatniť. Všetko je veľmi jednoduché a rýchle z pohodlia domova.
Ďalej Vám pomôžeme i s nákupom prostredníctvom FKSP. Postačí nás len informovať a všetko doriešime k Vašej spokojnosti.
Neakceptujeme platby platobnou kartou, pretože nemáme na predajniach ani vodiči platobné terminály.
Môžem objednaný tovar vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia?
Na dodaný tovar sa skutočne vzťahuje 14 denná ochranná lehota, v ktorej máte nárok tovar bez udania dôvodu nepoškodený a v originálnom balení vrátiť späť a požadovať vrátenie peňazí vo výške plnenia ceny tovaru. Dopravné a ďalšie náklady spojené s realizáciou objednávky sú na ťarchu zákazníka.
Reklamácie?
Spokojnosť zákazníkov staviame nadovšetko, preto prípadné reklamácie snažíme riešiť u zákazníkov podľa charakteru reklamácie, čo je pre zákazníka veľmi príjemné, nenákladné a bezstarostné. Postačí iba vyplniť REKLAMAČNÝ LIST a foto dokumentáciu zaslať na mail reklamace@nabytek-eno.cz.
Ak máte nejaké otázky - neváhajte nás kontaktovať telefonicky alebo mailom. Radi Vám všetko ujasníme.
Vo Bzenci, dňa 1.7.2013
NÁBYTOK-ENO, s.r.o.